ליברמן תוקף ומסית: "חולקו מיליארדים לחרדים על דברים הזויים"

    דוד לזר 2 Comment on ליברמן תוקף ומסית: "חולקו מיליארדים לחרדים על דברים הזויים"
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בדברים חריפים שנשא היום יו"ר 'ישראל ביתנו', הוא תקף את ממשלת נתניהו והבהיר כי מפלגתו לא מתכוונת להיות חלק מממשלה שחילקה לחרדים מיליארדים על דברים הזויים.

    לדבריו של ליברמן, "'ישראל ביתנו' היא מפלגה ימנית וחילונית. אנחנו קוראים למעבר מהכלה להכרעה ביטחונית – וזה לא קורה, ובהקשר של דת-מדינה נתניהו מחויב יותר לחרדים. כך למשל, בוטל חוק השוויון בנטל רק לאחרונה וחולקו מיליארדים לחרדים בתקציב האחרון על דברים הזויים".

    הוא הבהיר כי "לכן, מפלגתי לא תצטרף ולא חשוב איזה תיקים נקבל. כמפלגה, אנחנו בכיוון הנכון. בפעם הבאה נרוץ לבד ולא נתאחד עם אף רשימה. להערכתי, ב-2016 תתקיימנה הבחירות הבאות".

    כמו"כ תקף ליברמן את התנהלות נתניהו מול גל הטרור ואמר כי "אופן התנהלותו אל מול גל הטרור היא קטסטרופלית. כדי למגר את הטרור, אתה חייב לפגוע במקורותיו: המקור האידיאולוגי- ההסתה, המקור הפיננסי – והטיפול בפיקוד המבצעי. ברגע שיש למקורות הללו חסינות, אין לך שום סיכוי נגד הטרור".

    עוד הוא הוסיף כי "הטרור ממשיך לחפור מנהרות ולייצר טילים ארוכי טווח. אין צורך לכבוש את עזה, אבל צריך ליזום ולשבש לטרוריסטים את שגרת החיים שלהם".

    "המממנת הגדולה ביותר של הטרור הפלסטיני היא מדינת ישראל", תקף ליברמן, "כל משפחת טרוריסט פלסטיני שהולך לעולמו מקבלת מאבו מאזן, ללא קשר להשתייכות ארגונית, 14-15 אלף שקלים לחודש מכסף שהרשות הפלסטינית מקבלת מנתניהו, מהמסים שאנו גובים עבורם, אבל הם בעצם מממנים ממנו טרור בניגוד להסכמים מולם. אין שום סיבה שנמשיך להעביר להם את הכסף הזה".

    "אנחנו צריכים לחתור למגע ולהכרעת הטרור משום שלא ניתן להגיע להסדר מדיני ללא הכרעה ביטחונית תחילה. כך לדוגמא, הגישה ההומנית של המערב כלפי גל ההגירה מסוריה ועיראק לאירופה שהביא לאירופה תוצאות הרות אסון", אמר לסיום.

    גורמים בליכוד הגיבו על הדברים ואמרו כי "יש מי שנלחם בטרור ויש מי שמקשקש". לטענתם, "הבנתו של ליברמן במלחמה מול טרור מסתכמת בירי אוטומט של סיסמאות ריקות מתוכן שהקשר בינן ובין המציאות הינו מקרי בהחלט. נתניהו, הקבינט המדיני, צה"ל והשב"כ נלחמים בטרור בכל הגזרות ובכל המישורים ואינם זקוקים לציוניו של מר ליברמן, למרות עברו הצבאי והבנתו בתחום שגם הם, כידוע, ריקים מתוכן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שימשיכו לחלק כסף רק לעמלי התורה והם יאכלו את הלב שלהם לאט לאט, ויצאו להם העיניים וכך גם הם עשו לנו

    2. 1

      אל תדאג הציבור של ליברמן קיבל הרבה לפנינו הרבה מה לאכול
      הם קיבלו סל קליטה שמן במיוחד שאבותינו שנגיע ממרוקו ופרס
      לא יכלו אפילו לחלום!